10 februari 2011

Mobilfri dag!

Idag glömde jag min mobil hemma.. var nog lite trött imorse :) så jag har överlevt en dag utan den och har knappt tänkt på det. Känns som om det är lite nyttigt att vara utan den ibland, det ÄR möjligt :)

Jaha, igår var jag hos tandläkaren och hade INGA hål!! Oj vad glad jag var.. men det är som att vänta på en dom när man sitter där i stolen efter undersökning och lite tandstens-skrapning.. tandläkaren kollar på röntgenbilderna och hmmm-ar.. och man väntar och väntar.. och väntar.. och sen får man höra dom magiska orden, "Nä du har inga hål" och så blir man lycklig :)
Dessutom fick jag en glad överraskning när jag betalade, jag hade 300 kr i tandvårdsbidrag, så det blev billigt med!

Har även varit hos en naprapat idag. Jag har ju en kota som låg lite fel som min massör hittade och idag har jag blivit tilltryckt :) det gjorde ont, men det var väldigt skönt efteråt. Nu ska jag på massage igen på måndag, sen hoppas jag att axlar och höfter ska vara ok igen!

Veckan har i övrigt gått fort! Spelade i måndags, var ute och gick med Lisa i tisdags och igår hade jag date med Anna Engström (fd Haider för en som blir förvirrade nu). Vi var oxå ute en sväng och sen bakade vi scones och mumsade i oss och pratade massor! Mycket trevlig kväll Anna :)

På lördag ska jag till Helsingborg med några jobbarkompisar, vi ska till Kallbadhuset och basta och några av dom kommer säkert att bada oxå. Det kommer jag INTE att göra.. vill inte riskera NÅGOT (förkylning till exempel) nu inför Thailand! Och dessutom lockar inte vatten som är 4 grader.. hur varmt det än är i bastun! Blir även brunch efter det, så jag ser fram emot dagen!

Nu ska jag duscha (har tränat med Lisa), sen blir mat och slapp framför tvn!
Tack för mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar