13 februari 2011

Plutt..

Har varit och myst lite med Rasmus idag.. lille plutt, så söt han är! Han var lite arg ett tag där men jag lyckades lugna honom :) var ganska nära att ge honom till Emilie, men det gick som sagt bra. Man känner ju sig ganska hjälplös när en 3 veckors bebis skriker och man inte vet varför.. 




Dagen i Helsingborg igår var jättebra! Alla utom jag och Hui vinterbadade :) jag vågade inte.. vill ju inte riskera något inför Thailand, men om jag ska vara ärlig så hade jag nog inte badat ändå.. det var +1 grad!!
Efter bastu och bad gick vi längs havet i solskenet och sen åt vi en mycket god brunch med våfflor och allt och när vi var hemma lite efter 7 var man ganska trött :) Har ett par bilder från Helsingborg men dom kommer sen.. både dator och telefon  har strulat för mig ett par dagar nu.. började med att jag ska skulle uppdatera telefonen och då hände något.. det händer alltid något när jag ska göra något.. så jag ska gå ner till Euronics imorgon och be dom kolla telefonen. Det funkar inte att uppdatera här hemma helt enkelt. Och eftersom jag har köpt telefonen där så har man ju möjlighet att få hjälp :)

Ikväll bli det musikkåren! Ska bli kul att spela lite!
Tack för mig, hej!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar