3 februari 2011

Balans? Nja..

Skrattade lite idag när jag var på gymmet.. skulle ju testa dom fina nya pilatesbollarna och även en balans-boll-platta (ser ut som en halv pilatesboll med en platta under) och det var inte helt enkelt :) Hade nog inte så bra balans.. Det ger nog en hel del träning, det känns bara inte som att man tränar som vanligt.. typ :) pratade lite med instruktören som var på gymmet idag, men han var allt lite nonchalant.. "Du kan göra vad du vill med bollarna, bara det känns bra".. JAHA? Tydligen skulle man tänka själv.. det är jag inte van vid :) Maskiner är ju lite mer tydliga som sagt.. Men det ska nog gå bra, finns lite bilder på väggen hur man ska göra så det är väl bara att köra på! 40 minuter på cross-trainern blev det oxå, så jag är nöjd!

Har varit på lite utbildning med jobbet idag med, vi var på golfklubben. Ganska mysigt :) men vi funderade alla på vad man gör på en golfbana på vintern när man inte har konferens.. kom inte fram till något, men det var folk som sprang runt eller åkte på sina små bilar så något pysslar dom väl med :)

Imorgon är det fredag IGEN och veckan har åter gått fort! Imorgon kväll ska jag till Oa och Jessica och umgås lite, risk för lite vin oxå :) och massa prat om Thailand så klart! 33 dagar kvar!!!!

På lördag är det invigning av nya mulithallen på Aktivitetshuset så jag och Lisa ska ta oss ner och kolla lite. Spännande att se vad dom har där! Finns ju klättervägg i alla fall, och squash! Har aldrig spelat squash, men måste testa det! Alla säger att det är kul och bra träning!

Nu ska jag ta och hoppa i duschen och sen äta lite!
Tack för mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar