19 februari 2011

Morgonpigg som vanligt

Lördag morgon. Jag tänkte att jag skulle sova ut, men kvart över 6 slog jag upp ögonen och var hur vaken som helst. Visst är det typiskt. Gick dock inte upp då :) men nu är klockan 7.40 och jag är uppe och har ätit lite frukost. Jag som aldrig är hungrig när jag vaknar.. det var jag idag!
Sitter och klurar på om jag ska skrapa rutorna på bilen och köra ner till gymmet eller om jag ska ta på mig massa varma kläder och ge mig ut på långpromenad.. just nu lutar det åt promenaden, solen är snart uppe och himlen ser blå ut :) Å andra sidan har jag inte varit på gymmet på hela veckan.. hade det inte varit -10 grader ute så kunde man ju gått till gymmet.. helt ok att gå dit, men att gå hem sen när man är varm och blir kall.. fast i och för sig, det kanske är bästa iden!

Var ute och gick med Patricia igår och vi hade Bella och Grizzly med oss. Bella är en bra hund att gå med.. lugn och stillsam om man jämför :) men det var skönt att få luft!
Gick från jobbet vid 3 igår oxå, så skönt! Lisas man skulle komma med tåget så jag tyckte att han kunde få åka bil när det var så kallt :)
Hann med att städa lägenheten med igår! Visst, den är ju inte så stor, men ändå lite som ska göras :)

Ikväll blir det middag hos mamma och pappa tillsammans med alla Malisewskis och Kelle, ska bli jättekul att träffas och umgås lite!

Nähä.. kanske ska ta tag i det där med att GÅ ner till gymmet då.. kommer ju att kännas bra sen i alla fall! :)

Tack för mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar