16 februari 2011

Nu så!

Nu verkar internet funka igen, känns bra! Ska väl inte ropa för högt.. vem vet när det slutar igen :)

Somnade jättetidigt igår.. frös massor när jag gick och la mig, hade både raggsockor och långärmad pyjamas på mig och en extra filt när jag somnade. Och när jag vaknade ett par timmar senare så var jag jättevarm :)

Dagen har varit bra! Imorgon ska vi hem till en av mina chefer och ha lite fest med jobbet. Sharon, en kollega från Kina som varit här i 6 månader, ska snart hem så vi ska fira av henne. Jag och Mats har shoppat idag, blir lite snacks, ost, nachos och givetvis vin och öl :) blir säkert jättetrevligt tror jag! Vi brukar ha kul när vi ses!

Har varit på jakt efter ett par nya bh:ar en tid nu.. men inte hittat något.. alla affärer har ju bara push up eller vaddering.. och jag behöver inte det.. Lindex har tagit bort "vanliga" bygel-bh:ar från sitt sortiment totalt! Så vad gjorde jag? Beställde via Esprit på nätet! Dom har i alla fall modeller som jag vill ha även om det kostar lite mer.. så nu får vi väl se om det lyckas att få hit dom! Finns nämligen ingen webshop för Esprit i Sverige.. :)

Shoppat på DuoData idag med och köpt ett minneskort till min kamera så att jag kan ta MASSOR med blider i Thailand :)
Nu ska jag ta och plocka lite här hemma.. har mycket kläder liggande överallt just nu :)
Tack för mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar