27 februari 2011

Tvättdag!

Idag är det dags att tömma den överfulla tvättkorgen.. har redan påbörjat detta projekt :) märkte dock att anledningen till att den var SÅ full var att jag knölat ner lakanen i oxå, dom tog ju typ halva korgen :) så egentligen inte så farligt..
Är väldigt nöjd med min helg!

Igår hade jag en mycket trevlig eftermiddag med Patricia, Ida och lilla Neijla. Vi åt brunch på Hörnan och det kan jag absolut rekommendera! Man fick även här grädda sina egna våfflor och det hade ju nästa räckt bara det :) fanns äggröra, bacon, korv, pannkakor, bröd, pålägg, sill, lax, frukt.. men vi kom fram till att det inte är något man kan göra varje vecka, det blir för mycket gott då!
Kvällen spenderade jag på soffan och i sängen. Hade lite tankar på att åka till Oa och Jessica och kolla melodifestivalen men jag orkade helt enkelt inte. Är lite snuvig och har lite ont i mina bihålor emellanåt. Har börjat med kortison spray för säkerhets skull.
Vi har årsmöte med musikkåren idag klockan 4 och det ska jag gå på, men jag vet i katten om jag ska riskera att spela.. får se hur det känns sen.

Har pysslat lite med min ipod nu på morgonen. Har laddat hem Swinging when you're winning med Robbie Williams där han sjunger storbandsmusik, riktigt bra! Och jag betalade för nerladdning, vågar inget annat och vet inte heller hur man gör för att inte betala :) Har lagt över lite annan musik oxå och nu ska jag bara hem till Johan och få lite avsnitt av CSI så jag har något att göra på planet!

Nu är det 9 dagar kvar.. och ja, jag börjar bli tjatig, jag vet!
Har en liten Att-Göra-Lista för nästa vecka:
-Hämta ryggsäcken på hotellet
-Lära mamma och pappa att kommentera på bloggen
-Göra ett nytt försök att installera Skype på mammas och pappas dator
-Äta middag med Bettan och Jenny
-Hämta after-sun hos mamma och pappa (en sån bra after sun som bättrar på brännan)
-Packa (givetvis)
- och säkert lite till som jag inte kommer på nu!

Imorgon ska jag till Helsingborg med jobbet, bussen avgår 06:20 men jag får ju sällskap av Johan :)
Tack för mig, hej!

1 kommentar: