1 mars 2011

Pannkakor

Jag fick pannkakor till kvällsmat hos mamma, åh vad gott det var! Jättelängesen jag åt det.. inget jag brukar göra själv tyvärr! Tack mamma!
Har nu installerat Skype hos mamma och pappa och testat så att det funkar, så nu hoppas jag att jag hittar internet i Thailand så jag kan ringa lite gratis!

Är helt slut idag.. vaknade klockan 4 i morse och kunde inte somna om.. så klockan 6 var jag på jobbet! Och tur var nog det för det har varit en del att göra idag.. men, som Jessica skrev innan, nu är det bara 4 jobbedagar kvar SEN ÅKER VI!!
Hoppas jag kan sova lite längre i morgon. Ska vara på utbildning vid halv 9 så om jag vaknar tidigt så loggar jag nog in hemma och läser lite mail helt enkelt. Eller KANSKE jag kan sova, vet vet?

Igår var jag och hälsade på Linda och Jonas! Var tvungen att titta på Lindas mage nu innan vi åker :) fina lilla magen! Eller lilla kanske jag inte ska säga :) det är tydligt att det är något i! Mysigt att sitta och prata lite skit, inte så ofta det händer tyvärr, men det ska vi förbättra!

Har trevliga dagar framför mig innan vi åker nu!
Torsdag kväll blir det middag här hemma med Jenny och Bettan (äntligen!!)
Fredag fest hos Madde
Lördag sista planeringen med Oa, Jessica och Malle
Söndag middag hos mamma och pappa (har beställt fiskgratäng) och därefter spela storband
och sen ska jag ju hinna packa lite med någon gång emellan! Ska hämta min vän ryggsäcken imorgon.. Och jag får säga att jag är ganska stolt över min planering så här långt. Just nu är det 3 par skor som gäller men med parentesen att jag kommer att köpa fler :) och bara slappekläder.. kan ju köpa någon ny fin klänning till Oa's 40 års fest! Jag är bra på att köpa..

Nähä mina vänner, jag ger mig här. Soffan kallar! Dock inget kul på tv ikväll.. får bli ett avsnitt Greys!
Tack för mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar