23 mars 2011

Andrade planer

Det var ju tankt att vi skulle aka till ett stalle som heter Klong Muang och bo dar i 4 natter. Hade hort att det skulle vara jattefint och valdigt Thailandskt. Sa vi packade vaskor igar, akte bat och bil en stund och kom fram till mitt-ute-i-ingenstans! Hotellrummen var val ok men poolen var inte sa ren, det gick en stor vag precis utanfor som man var tvungen att korsa for att ata frukost, fullt med lastbilar, inga affarer, knappt nagon restaurang och typ ingen badstrand.
Sa vi stannade en timme dar sen akte vi tillbaka till Ao Nang dar vi nu bor pa Ao Nang Villa Resort. Jattefint hotell dar vi har tva rum jamte varandra med dorr emellan. Ni kan kolla pa lanken har hur det ser ut:
http://www.aonangvilla.com/

Planen ar att stanna har 3 natter till och sen aka till Kamala beach men vi ar fortfarande flexibla. Jag och Jessica var helt lyckliga igar nar vi kom till "civilisationen" med massa butiker och restaturanger och folk! Phi Phi och Railay har ju varit vaaaaldigt lugnt pa den fronten :)

Blir inga bilder idag, har inte tagit nagra nya kort tror jag inte.. jo jag har nagra fran Oas fodelsedagsmiddag men dom far ni vanta lite pa :)
Det ar mulet idag for forsta gangen men vi ligger vid poolen anda.
Ikvall ska vi pa svensk restaurang och ata kottbullar!! I forrgar borjade Jessica prata om Bullens korv.. och jag har varit sugen pa det sen dess kan jag saga.. vi har pratat en hel del mat dom sista dagarna sa det ar nog bra med lite svenskt ikvall!

Hoppas alla hemma mar bra! Doddo, din kommentar funkade!
Kram!
Tack for mig, hej!

3 kommentarer:

  1. Hej igen alla
    Kul att det funkar,allt är bra här hemma.Lite sol ibland har varit och släpp ut tjockis han har en kompis fått sitter där och vänta.Vi ska till Växsjö idag.Kramisar till er alla saknar er.
    Pussar Melvin och Tuva från farmor./Doddo.

    SvaraRadera
  2. Hej på er !
    Ni har det bra ser jag.Här är det som vanligt fast våren är på väg....tror jag.
    (vi har pratat om bullens pilsner korv,så det blir det idag mums)Ha det så skönt i solen och hälsar alla från hotellet/Kram moster

    SvaraRadera
  3. Gud, vilket ljuvligt hotell där skulle jag gärna vilja tillbringa min semester.Hoppas köttbullarna smakade.

    Kram mamma.

    SvaraRadera