20 mars 2011

GrattisOa!!

Idag fyller min kare kusin 40 ar och han har redan blivit firad en del! Igar kvall vid 12 skalade vi pa var lilla terass och imorse fick han tarta och lite gott att dricka. Ikvall blir det fodelsedagsmiddag pa restaurangen, tror det blir mums!

Igar var vi ute pa en snorkeltur och fick aven ga iland pa nagot som hette Tup Island. Det var som en smal sandstrand mitt i havet typ. Klart vatten och fisk aven dar (kommer bild nere sen). Jag och Jessica var aven en svang i Ao Nang och shoppade lite. Hittade Tiffany smycken!!!! Hur glad som helst.. dock inte samma utbud som jag tror Bettan brukar ha i Kina, men anda :) Vi avslutade med glass pa Haagen Daas innan vi akte tillbaka och det var SA gott! Men den var lika dyr som en hel middag har nere.. men vard det!
En nojd och glad 40 aring vid midnatt!

Liten tarta, Baccardi breezer, chips, lask och blommor

Tup Island. Mitt i havet :)

Oa under vattnet

Dessa fiskar finns i massor. Och dom har fattat att dykare betyer att dom far mat :)

Melvin snorklar!

Far val ha en liten bild pa mig oxa emellanat :) Pa Railay Beach!

Melvin och hans farbror i vattnet och kollar fisk!

Kolla fargen pa vattnet..

Phra Nang Cave pa andra delen av Railay! Jag, Oa och Melvin klattrade igenom denna ut till andra sidan. Inga spindlar tack och lov!
Jaha, nu ar det snart dags for oss att gora oss i ordning for fodelsedagsmiddag! Far val leta fram sminkvaskan som inte ar anvand sen jag kom hit :)
Vi har 2 natter kvar pa Railay sen ska vi troligen aka till Klong Muang Beach nagra natter innan vi fortsatter till Kamala Beach utanfor Phuket. Jag och Jessica letar hotell nu!
Hoppas allt ar bra med alla hemma!

Gunilla, njut av Spanien nu!
Rasmus, har kopt en liten present till dig :)
Och Jenny, din fodelsedagspresent ar oxa inhandlad!

Kram till alla!
Tack for mig, hej!

2 kommentarer:

  1. Hej !
    Vilka fina bilder !!!Vattnet är ju turkos...Ha det så bra och hälsa/KRAM

    SvaraRadera
  2. Present...vad spännande :)
    Njut av er sista vecka! Hälsa alla, kram från oss (Jenny)

    SvaraRadera