2 mars 2011

Min blivande garderob för de kommande veckorna!



Här har ni den, min väska (eller Viktors väska) som jag ska ha med mig till Thailand! Finns även en liten matchande ryggsäck som man kan fästa på den stora och som man då kan ha som handbagage, tror det blir bra nu när jag vant mig lite vid tanken på att resa med ryggsäck.
Har fått tips på att man ska rulla allt när man packar så det blir nog så :)
Tack snälla Viktor för att jag får låna den!!

Längtar SÅ till tisdag just nu.. men det är mycket på jobbet nu innan man ska iväg, vill göra klart så mycket som möjligt så att min backup inte får det jobbigt. Min plan är att bara jobba förmiddag på  måndag med så man hinner koppla av lite innan det är dags. Men som sagt, det är min plan, får se hur det går :)
Men 2.5 dag kvar innan semestern känns helt overkligt!

Nu ska jag äta lite, sen blir det nog lugnt ikväll! Vaknade ganska tidigt idag oxå, vid 5, men lyckades tvinga mig själv att somna om och sov till 7, skönt.
Tack för mig, hej!

3 kommentarer:

  1. Hej.

    Hur ska du få plats med alla dina skor i den ryggsäcken!

    Mamma.

    SvaraRadera
  2. Ha ha, jag ska ju bara ha 3 par (tror jag!). Försöka i alla fall! Detta funkar ju bra mamma, kan ni kommentera till oss när vi är iväg!

    SvaraRadera
  3. Hej,
    Du har varit in på min blogg och vår hemsida tidigare och läst om Thailand. Jag ser att det är dags för er att resa iväg snart. Ni valde mellan Koh Lanta och Ao Nang. Jag vill inte tipsa om något när det är första resan. Vi trivs på Koh Lanta men runt Ao Nang finns mycket vackert. Ha en trevlig resa.

    SvaraRadera