5 mars 2011

Vår?

Idag kan man ju börja undra om det är vår på gång! Solen skiner och det är plusgrader och man hör lite fåglar.. det finns hopp! Har precis varit ute på en promenad och det var så skönt!
Blir kanske en runda till med Patricia sen när hon slutar jobba plus att vi ska äta brunch på Hartmans sen, mmm, våfflor och pannkakor!
Sitter i soffan och kolla skidskytte nu, bästa tv sporten :) går inte jättebra för Sverige dock..

Nu är det inte långt kvar.. ska jobba en halv dag till.. sen åker vi till Thailand.. fatta!!!

Igår var jag på en mycket trevlig tjejfest hemma hos Madde Nilsson. Jättekul att träffa lite nytt folk! Vi avslutade med en liten vända på Sorello.

Det var tänkt att jag skulle öva med storbanden imorgon kväll men jag har sagt till Bengt att jag hoppar över det. Jag ska hem till mamma och pappa och äta imorgon och jag vill inte stressa iväg sen.. ska försöka åka upp och spela med kåren på måndag kväll innan vi åker istället!

Ikväll blir det sista planeringen inför resan, tror det blir ganska lungt och stillsamt om jag ska vara ärlig. Jessica var ju oxå med på festen igår och personligen är jag i alla fall inte jättesugen på vin just nu :) men det kan ju ändras! Mysigt ska det bli i alla fall!
Tack för mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar