28 mars 2011

Shopping!

Idag har det varit shopping pa schemat! Det regnar fortfarande.. helt sjukt! Alla man pratar med har nere sager att det aldrig har varit sa har innan.. och sa givetvis kommer regn nu nar vi ar har.. tecken pa att klimatet haller pa att andra sig lite kanske? Ar lite orolig att min solbranna kommer att blekna innan jag kommer hem.. men jag har bildbevis pa att jag varit brun i alla fall :)

Vi tog hotellbussen in till Patong idag, en mindre stad som ligger ca 15 min harifran. Dar fanns ett jattestort shoppingcenter som vi har gatt runt i. Jag var hur nojd som helst! Shoppade inte jattemycket, mest lite smagrejor. Sen at vi middag i Patong oxa och nu ar vi tillbaka hemma pa hotellet och hoppas pa sol imorgon. Jag har nog gett upp sol innan vi aker hem.. pratade med ett par fran Australien innan och dom hade sett att det skulle aska imorgon.. men det kan ju komma i natt och vara fint imorgon, man ar val optimist? :) Varre hade det varit om man kommit ner nu och borjat med regniga dagar..

2 dagar kvar har da.. sen flyger vi hem! Landar i Kopenhamn pa torsdag morgon vid 6 tiden om allt gar som planerat.
Mamma, jag hoppas att du har mojlighet att bjuda pa kottbullar, sas och potatis pa torsdagkvall? Dom har nere var inte i narheten sa goda som dina.. Jag ser aven fram emot att fa ata yoggi och musli till frukost! Hotellfrukost i alla ara, men efter 3 veckor kan man det dar.. och jag haller mig helst ifran allt med mjolk om jag inte ar hemma eller i Schweiz :)

Nu ska jag bort till rummet och ta en Baccardi Breezer med Jessica, kallt och gott i varmen!

STOR GRATTISKRAM till moster Doddo som fyller ar idag! HURRA HURRA HURRA HURRA!
Tack for mig, hej!

2 kommentarer:

  1. HEJ ALLA.
    TACK FÖR GRATTISKRAMEN.
    HOPPAS INTE DET REGNAR IDAG IGEN UTAN NI FÅR SOLA OCH BADA SISTA DAGEN INNAN NI SKA ÅKA HEM.
    KUL ATT NI SKA KOMMA HEM.KRAMISAR TILL ER ALLA.

    SvaraRadera
  2. Hej.Har laddat med köttbullar i frysen.Ha det gott så gott så ses vi på torsdag.
    Hälsningar från en förkyld pappa och en pigg pensionär.

    SvaraRadera