25 mars 2011

Regn

JO det ar sant, igar regnade det i princip hela dagen! Det regnade aven kvallen innan sa var kottbullsmiddag blev installd, vi kunde inte ga utanfor hotellet typ.. Kan ju sakert gladja nagra darhemma :) Men idag ar det uppehall sa har langt och jag har varit och inhandlat cocosolja! Det ar dags for det nu tror jag.. ar nog brun nog..
Sa igar shoppade vi helt enkelt, det var mycket trevligt det oxa. Sjalar, smycken, mysbyxor, lite mer presenter.. Jag har varit hos en skraddare och bestallt en kostym (svart kritstrecksranding) och provade den igar for forsta gangen. Dom ar snabba :) Tror det blir jattefint och det ar lite kul att fa nagot som ar gjort bara till mig och som passar perfekt!
Kopte aven en liten lila resvaska sa jag kan fa mina saker med mig.. en liten hard kabinvaska som jag kan anvanda i jobbet sen. Jattenojd med den, speciellt med fargen :)

Melvin har haft lite feber sa han fick halla sig hemma pa rummet igar med Oa. Sen var jag och Itte lite barnvakt pa kvallen sa att herr och fru Maliszewski fick ata middag pa tu man hand. Idag ar Melvin pigg och ikvall blir det forhoppningsvis kottbullar till alla :)

Inga bilder idag heller, jag vet, daligt! Men jag tog inte med kameran ner nu till frukost.. Jessica har lagt upp lite bilder sa kolla pa family4 lanken har bredvid! Kanske kan fa in nagra lite senare idag om jag inte ar for upptagen med att sola :)

Kram till er! Och Helen, jag hoppas VERKLIGEN att Bullens smakade bra :)
Tack for mig, hej!

1 kommentar:

  1. Hej !

    Det är alltid tråkigt när det regnar, men shoppa är ju inte helt fel.Här är fint väder(än så länge)solen skiner !Köttbullar ikväll för er då,här blir det thaikyckling(hi hi)Ha det så bra/kram Helen

    SvaraRadera