13 mars 2011

Phi Phi

Nu ar vi pa Phi Phi on och har fatt ett litet hus att bo i tillsammans! Mysigt! Igar satt vi nere pa en strand restaurang och at god mat och drack goda drinkar. Melvin och Tuva lekte pa stranden och kvallen avslutades med eldshow! Inte av oss dock :)
Jag kan antligen lagga upp lite bilder, Oa hade med sig en kortlasare sa jag kunde koppla mitt minneskort till datorn! Teknikens under eller hur? :)

Vi akte bat hit igar, tog 1 timme och 45 minuter och jag var ganska dalig.. tyckte det gungade hela tiden och madde bara illa.. och vi maste ju ta oss harifran med! Men jag ar inte forvanad, jag blir ju sjosjuk mellan Helsingborg och Helsingor..
Vi har det fortfarande jattebra! Horde rykte att Erik Saade tog hem Eurovision, stammer det?? Inte helt ovantat kanske..
Vi har precis atit frukost pa hotellet. Emilie, du hade alskat frukten har :) dessutom har dom pannkakor, min favvis!
Bilderna nedan talar kanske for sig sjalva!
Hoppas alla mar bra hemma, det gor vi i alla fall har!
Tack, for mig, hej!
Oa och Melvin under vattnet (kamera-pasen funkar utmarkt!)
Itte och Tuva i plurret
pappa, denna bilden ar till dig! Grillade rakor med vitlok, hade du gillat!
En och annan Pina Colada blir det ju.. i kokosnot!
Melvin har en odla pa handen!! Hade jag inte vagat..
Bilden ar tagen fran var lilla terass pa Phi Phi. 30 m till vattnet! 
Nagot ar intressant pa den sidan..
Taget fran stranden nedanfor vart lilla hus
Oxa fran stranden nedanfor huset

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar