26 mars 2011

Kamala Beach

Idag har vi kommit till var sista destination for denna resan, Kamala Beach i Phuket. Bilresan tog ca 3 timmar och var chauffor korde lite fel.. men det gick bra! Melvin och Tuva var sa duktiga i bilen. Det osregnar dock.. men vi trotsade det och har invigt poolen pa vart fina hotell. Vi hittade en resort lite utanfor Kamala och fick ett sjukt bra pris, 500 kr per natt for dubbelrum! Kolla lanken har och se hur det ser ut:
http://www.aquamarineresort.com/

Fatta att vi har bara har 4 natter kvar har nere, det kopplar liksom inte att man ska hem snart. Samtidigt sa stor det mig inte att vi ska hem, det har varit jatteskont att vara ivag och koppla av sa har lange men jag fattar ju att man maste tillbaka till verkligheten nagon gang :)
Passar pa att lagga upp lite bilder med som lovat!

Kottbullar och potatismos var mycket gott!

Goda drinkar :)

Broderna Maliszewski slappar pa beachen

Var kompis odlan

Jag och Tuva pa Oas fodelsedag

Oa blaser ljus :)

Terasskvall

Tror ni denna var god eller??

Itte testar badrocken.. och tar en grogg!
Som ni ser gar det ingen nod pa oss! Men vi ses snart! Hoppas alla hemma mar bra!
Tack for mig, hej!

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Ni ser bruna och utvilade ut, så det är dags att åka hem nu....Man KAN blir mätt på att inte "göra något".Borta bra men hemma bäst.
    Här skiner solen !!Gott..
    Hälsa alla kram från hotellet

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Ja, nu börjar snart hemresan. Jag tror att du tycker det känns ok att komma hem. Jag tycker det känns bra.... att ni kommer hem.
    Njut av dagarna som är kvar.
    Hälsa alla.
    Kram mamma.

    SvaraRadera
  3. Hej Nea,härligt fint hotell ser jag att ni har,men hemresan börja snart.Ni har ju haft det underbart.Vem tror du är glad att ni snart kommer?Gissa det räcker en gång.Jag fixar mat tills imorgon vi blir 25 pers på min födelsedag som jag firar en dag innan.Kramisar till er alla.

    SvaraRadera