18 mars 2011

Varmt!

Har fatt hora att det ar sno hemma nu och med risk for att bli illa omtyckt sa ar vi alla har nere lite skadeglada :)
Idag har det varit pool och hav fram till lunch sen har vi haft en grabbfilm och en tjejfilm och vilat lite. Jag och Tuva somnade.. Jessica fick kolla pa Mamma Mia sjalv..
Nu ska vi snart ta en liten promenad over till andra sidan Railay, till en annan fin strand och imorgon blir det en liten tur med bat till ett ar andra oar. Det var ingen lang tur tack och lov..

Nu har vi snart varit ivag halva tiden.. och det ar sa skont for jag kanner att jag tar vara pa dagarna. Det kanns inte som om tiden bara springer ivag, men det kanns som om hemma och Sverige ar langt borta annu.
Imorgon ska nog jag och Jessica hinna med ett par timmars shopping i Ao Nang oxa, far nog kopa en vaska till sen sa man slipper tanka sa mycket :)
Tack for mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar