7 mars 2011

Packad och klar. Helt enkelt.

Jag har lyckats få ihop allt som ska vara i väskan, är stolt! Har insett att jag har mer med mig när vi åker till Gran Canaria en vecka än vad jag har nu när jag ska vara i Thailand i tre veckor :) men  men, så är det!
Hade panik innan, när jag la upp förra bilden.. helt mållös. Hade lagt i necessär och reseapotek och väskan var halvfull.. Tänkte att det här går ALDRIG! Men jag har rensat, packat om, packat om igen, rensat lite och packat om en gång till.. och nu ser det bra ut! Känns till och med som om det är liiiiite plats över! Men det jag kommer att shoppa kommer att få en egen väska.

Slutade jobba lite innan 11 idag, helt osant! Var på Lenas Hudvård och färgade mina ögonfransar och sen åt jag lunch men Bettan, Jenny och Magnus. Kinamat :) Tyckte det var lite halvt ironiskt.. jag ska till Asien i tre veckor och jag laddar med Kinamat.. men det var trevligt i alla fall!
Sen har jag packat och donat här hemma så nu känns det som om jag är redo att åka!
Har även hunnit med att spela lite ikväll. Det gick bra tycker jag, men vi spelade Vid Dagens Slut som vi även hade på Annas begravning.. och jag har inte hört den sen då så det var lite jobbigt.. men den är fin.. och det är en del av Anna.
Jag hoppade ju storbandet igår, lite dålig planering där. Men jag fick i gengäld mammas underbara fiskgratäng och sen hemlagad ostkaka till efterrät så det var det värt :)

Nu ska jag i säng och se om jag kan sova lite! Imorgon åker vi tåget vid 8:53!
Får väl se vad nästa inlägg innehåller, hoppas jag kan blogga från mobilen :)
Tack för mig, hej!

1 kommentar:

  1. Ha det underbart nu!!!! Jag kommer hålla utkick efter ditt bloggande!!! :)
    Kram från Oslo!

    SvaraRadera