10 mars 2011

Kata Beach

Har kommer ett par bilder fran Kata Beach dar vi har spenderat dagen! Visst ser det jobbigt ut..
Jag har mer bilder i min kamera men som vanligt sa glommer man ju nagot.. det vill saga sladden att koppla samman dator och kamera..  sist jag var ivag glomde jag ju mobilladdaren.. hittar kanske en sladd sen har nere! Dessa bilderna ar tagna med mobilen och dom duger ju :)
Jag har anvant soldkyddsfaktor 15 och 30 idag men det ar sjukt vad solen tar har nere :) Anda har det varit en del moln hela dagen! Det ligger nog mellan 30 och 35 grader varmt och idag fick jag sms av mamma att det snoade hemma. Da skrattade vi allihop :)

Imorgon ska vi nog ligga vid poolen har pa hotellet. Enormt fint omrade maste jag saga. Men man far ju leka charter-turist och ga ner tidigt och lagga handdukar pa stolarna :)

Vi har atit gott sa har langt oxa! Kyckling och cashewnotter, Pad thai, varrullar.. och dom har en bra frukost pa hotellet (med pannkakor!!)

Kort sagt, vi har det sjukt bra. Alla ar nojda!
I overmorgon aker vi vidare till Phi Phi oarna och vi kommer att bli hamtade pa vart hotell och korda till hamnen och sen aka lite bat en dryg timme. Blir nog lite annan atmosfar dar. Kata ar ju storre och mer turistigt, Phi Phi har ju oxa turister, men on i sig ar lugn.
Har knappt koll pa vilken dag det ar, men tror att det ar torsdag idag.. tecken pa att man ar ledig! :)

Snart dags att ga ut och ata lite! Kramar till alla!
Tack for mig, hej!

3 kommentarer:

  1. Japp här snöar en massa. Innan var det sån snö som är helt underbar i typ december, dvs stora, fluffiga flingor som faller långsamt. Nu är det nog mer snöblandat regn.

    Det är torsdag idag, det vet jag för vi ska till bvc. Annars hade jag inte haft någon koll. :D

    Ha det toppen!
    Kram Emilie

    SvaraRadera
  2. Lugnt på Phi Phi? Det är det kanske på sitt sätt men det ska bli kul att få veta vad ni tycker efter att ha varit där. Jag skulle inte säga att det är lugnt...

    SvaraRadera