21 mars 2011

Snart vidare!

Jaha da var det sista kvallen pa Railay beach da! Imorgon ska vi aka vidare till ett stalle som heter Klong Muang beach och stanna dar i 4 natter och sen ska vi avsluta pa Kamala Beach. Jag haller pa att kolla lite hotell nu sa vi vet lite vad som finns. Imorgon blir det kort batfard och sen bil (jag gillar det!) och det tar bara en halvtimme med bil. Ska bli kul att se en annan strand!
Men jag far ju saga att Railay beach ar nagot som jag alltid kommer minnas, har ar underbart! Mycket battre an bade Kata beach och Phi Phi. Sa om ni ska till Thailand, ta ett par natter pa Railay!

Igar firade vi Oa och at en god middag pa hotellet. Nar vi atit klart middagen kom kyparen och viskade till Jessica om vi ville ha tartan. Vi hade ju inte bestallt tarta men det var hotellet som bjod pa det! Tycker det var gulligt. Sa dom slackte ner ljuset och spelade Happy Birthday i hogtalarna och Oa fick blasa ut ett ljus :) Han tyckte nog att det var lite pinsamt forst nar alla tittade men i slutandan var han nojd!

Idag har det varit lugnt. Legat mest vid poolen. Pa eftermiddagen var det sa varmt i bade havet och poolen att det inte ens svalkade nar man hoppade i :) och nar jag kom ut ur duschen nu ikvall sa tyckte jag antligen att jag hade fatt lite solbranna pa riktigt! Och da har jag anda 8 dagar kvar :) Jag hinner ju liksom aldrig bli riktigt brun pa en vecka i Spanien men nu kanns det bra!

Nu ska jag tillbaka till rummet. Jag och Jessica har varit ute pa tjejmiddag och nu ar grabbarna ute. Melvin och Tuva var nojda med pannkaka pa rummet och en film. Det tar pa krafterna att bada och hoppa och simma hela dagarna! Det ar inte manga minuter dom ar uppe :) jag var precis likadan..

Kram till er alla!
Tack for mig, hej!

5 kommentarer:

  1. Hej hej!
    Vad roligt det är att läsa om er resa. Här är det ju snö igen men vårväder i luften. :) Rasmus växer så du knappt kommer att känna igen honom sen.

    Kram Emilie

    SvaraRadera
  2. Hej alla! Gud vad det är kul att titta på alla härliga bilder och att få lite läsning också Jag skulle gärna snorkla där. Nu har våren kommit, för idag kom staren.

    Kram mamma.

    SvaraRadera
  3. HEJ SVEJS JAG TESTAN OM JAG KOMMER FRAM KRAM DODDO

    SvaraRadera
  4. Doddo, det funkar jattebra!
    Mamma, jag hade velat se dig snorkla..
    Emilie, dags for en facebookbild pa lilleman kanske?? Har ju inte sett honom pa over 2 veckor!!

    SvaraRadera
  5. HEJ IGEN MIN LILLA NEA.
    JAG HAR KOLLAT DÄR NI BOR NU UNDERBART.JAG SKA TILL MALMÖ DEN 1 APRIL TROR DU JAG FÅR SÅ FINT RUM.DET BLÅSTER BRA IDAG SKA SÄTTA PENSER NU.
    ALLT ÄR BRA KRAMISAR TILL ER ALLA.DODDO

    SvaraRadera