26 februari 2011

Morgonstund..

...har guld i mun säger dom ju.. idag vaknade jag 06:14.. och det är lördag!! Jag ville sova läääänge! Men icke.. så jag har legat och läst den stund och sen blev jag hungrig så jag har även ätit frukost. Och ändå somnade jag efter 12 igår.. borde ha sovit längre. Men jag får väl ta mig en lur lite senare idag, det är ju ändå helg!

Igår var jag butiksansvarig på DuoData :) det började med att jag tyckte att det var lite mycket damm på hyllorna.. så jag städade lite.. och ändrade om lite saker, flyttade blommor.. och sen åkte jag till Ikea och köpte en röd fin magnet-tavla som dom ska sätta upp lite info på. Blev jättefint om jag får säga det själv :) Jag har även tagit på mig ansvaret för att se till att godis-skålen blir påfylld lite då och då!
Fredagkvällen tillbringade jag hos Johan, Emilie och Rasmus och lagade hamburgare och drack vin. Viktor var oxå med. Var en mycket trevlig kväll! Lugnt och stillsamt. Johan är en jäkel på att göra hamburgare måste jag säga :)

Idag blir det nog en liten tur till byn, har fått 30% på valfri vara på Lindex så jag ska köpa min ansiktskräm. Jag har nog lyckats hålla min förkylning i schack, känner mig i alla fall inte sämre än vad jag gjorde i torsdags. Men det blir lugnt ikväll tror jag, har inget planerat och det gör inget :)

Nedräkningen till Thailand pågår för fullt. Det är nu 10 dagar kvar!!! 10 dagar!!! Jag fattar inte..

Kanske ska ta en liten morgon promenad ändå.. funderade på det innan.. frisk luft är ju bra mot förkylningen oxå.. ska fundera på det. Blir inget gym idag i alla fall, det får allt vänta till jag känner mig helt ok!

Och så lite bilder från igår :)
Viss likhet även om Rasmus ser lite rädd ut här :)

Stolt farbror Viktor


Trött helt enkelt
Tack för mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar